Vážení rodiče předškolaček a předškoláků,
jsme nesmírně rádi, že Vám není lhostejné, kde Vaše děti budou v následujících devíti letech získávat znalosti a dovednosti, které je budou provázet životem. Oceňujeme, že Vám záleží na prostředí, kde bude Vaše dítě vyrůstat a navazovat nová přátelství. Máme radost, že se v této souvislosti zajímáte i o Základní školu Bernarda Bolzana.
V uplynulých letech se již stalo tradicí, že jste se alespoň trochu seznámili s klimatem školy a dozvěděli se spoustu informací v rámci Dne otevřených dveří. A to nejen z úst přítomných pedagogů, ale i z bezprostředních odpovědí žáků školy, vzbuzujících na tvářích úsměv. Nyní, po ukončení protiepidemických opatření můžeme na tuto tradici navázat v omezeném formátu, a to 9. března od 14:30 hodin a od 15:30 hodin v kinosále školy. Podrobné informace k zápisu naleznete
zde.
- Třídní učitelkou první třídy ve školním roce 2022/2023 bude skvělá paní učitelka Mgr. Pavla Šedivá.
- Do prvního ročníku přijmeme 26 žáků.
Nejčastější důvody pro odklad školní docházky:
- Problémy v oblasti řeči
- Problémy s pozorností a soustředěností
- Problémy v grafomotorice
- Problémy pracovního tempa (pomalost)
- Problémy vědomostního rázu (orientace ve světě)
Proč Comenia Script
http://www.ceskatelevize.cz/...
Co by měl prvňáček umět
POHYB
Dítě by mělo být dostatečně fyzicky a pohybově vyspělé, vědomě ovládat tělo, být samostatné v sebeobsluze.
SAMOSTATNOST
Dítě by mělo být relativně citově samostatné a schopné kontrolovat a řídit své chování.
JAZYK A ŘEČ
Dítě by mělo zvládat přiměřeně jazykové, řečové a komunikativní dovednosti.
MANIPULACE
Dítě by mělo zvládat koordinaci ruky a oka, jemnou motoriku, pravolevou orientaci.
VNÍMÁNÍ
Dítě by mělo být schopno rozlišovat zrakové a sluchové vjemy.
MYŠLENÍ
Dítě by mělo zvládat jednoduché logické a myšlenkové operace a orientovat se v elementárních matematických pojmech.
PAMĚŤ
Dítě by mělo mít dostatečně rozvinutou záměrnou pozornost a schopnost záměrně si zapamatovat a vědomě se učit.
PRAVIDLA
Dítě by mělo být přiměřeně sociálně samostatné a zároveň sociálně vnímavé, schopné soužití s vrstevníky ve skupině.
TVOŘIVOST
Dítě by mělo vnímat kulturní podněty a projevovat tvořivost.
ZNALOSTI
Dítě by se mělo orientovat ve svém prostředí, v okolním světě a i v praktickém životě