Čtvrtek 6. ledna 2022

Čtvrtek - 6. ledna

- frekventanti kurzu se probudili do krásného rána
- vypadá to, že se všichni těší na lyžovačku
- sněhu napadlo tolik, že ještě v 8 hodin jezdily rolby
- dnes je v plánu mimo jiné i nejdelší sjezdovka - dolů do Tauplitzu, která by měla být zasněžená a upravená
______________________________________________________________________________________

Dnes jsme se probudili do velmi sněživého dne. Se snídaní se chata opět překonala, jako vždy byl švédský stůl. Po snídani jsme šli na pokoje se připravit na poslední den lyžování. Když jsme vyšli před chatu, překvapilo nás větrné počasí. Rozdělili jsme se do skupinek po třídách.
Když jsme vyjeli na Lawinenstein, uslyšeli jsme velkou ránu: odpalovali totiž sníh, aby někoho nezavalila lavina.
Jeli jsme až dolů do údolí Tauplitz, bohužel jsme si nemohli nic koupit, protože dnes byl svátek Tří králů a všechny obchody byly zavřené. Vyjeli jsme patnáctiminutovou lanovkou až ke kotvě. Pak jsme jeli zpátky do chaty na oběd. K obědu jsme měli na výběr hovězí vývar, brokolicovou polévku nebo kuře s bramborovou kaší. Poté jsme měli hodinu polední klid a pak jsme vyrazili opět na svahy.
Odpoledne sněžilo více než ráno, a proto zastavili lanovku na Lawinenstein a kabinky. Většina skupin jezdila na čtyřsedačkové lanovce. K chatě jsme jeli zkratkou, která byla mírně náročnější.
K večeři jsme měli těstoviny s masem a rajskou omáčkou. Po večeři proběhlo poslední bodování pokojů a vyhlášení nejuklizenějších pokojů. Nakonec jsme si šli zabalit lyže a lyžáky. Zítra totiž odjíždíme.

Vaše šesťačky

Hlášení zdravotní služby lyžařského kurzu školy Bolzano /ZSLKŠB /

Dnes překvapivě bez úrazu, jediný, kdo se velmi hrozivě zmítal v hlubokém sněhu byl pan učitel Sekal, kterého nebylo nutno ošetřit, byl však neprodleně kázeňsky potrestán. Během večera proběhla poměrně uspokojivě závěrečná dekontaminace, dezinfekce, deratizace a dezinsekce pokojů i společných prostor.