6. den - loučení
6. května 2023

Po týdnu, který zůstane ještě dlouho v paměti všech, nastalo loučení....Ale protože když něco končí, tak něco nového zase začíná, nejinak tomu bude i tentokrát. Přátelství, které začalo vytvářet na podzim v Saguntu, dostalo v tomto týdnu další rozměr...

Otevřít
5. den - Hluboká
5. května 2023

Při návštěvě zámku Hluboká nad Vltavou jsme si prohlédli trasu s názvem Reprezentační pokoje, prošli jsme ranní salon, čítárnu, kuřácký salon, malou a velkou jídelnu, knihovnu spolu s osobními pokoji kněžny Eleonory a expozici zbraní.&...

Otevřít
4. den - Chýnovská jeskyně
4. května 2023

Čtvrtý den výměnného pobytu jsme se vydali objevovat Chýnovské jeskyně. Z vlakové zastávky v Chýnově jsme vyrazili na asi 3 kilometrovou trasu, která nás dovedla až k jeskyním. Počasí vyšlo perfektně. Jelikož jsme byli řádně nachystaní na chladné tep...

Otevřít
3. den - návštěva Českého Krumlova
3. května 2023

Prohlídka Českého Krumlova měla být zpestřena "raftingem" na krumlovských jezech, nicméně Povodí Vltavy bylo proti. Tedy v zásadě nebylo, jen z Lipna pustili zhruba trojnásobek běžného průtoku (místo 15 kubíků 40), a tak vedoucí výpravy pan...

Otevřít
2. den - seznámení s Táborem
2. května 2023

Nabitý program prvního dne jsme zahájili ve škole, a to její prohlídkou. Ze školy se španělští přátelé odebrali do táborského podzemí, odkud se vrátili do gotického sálu táborské radnice na setkání s panem starostou. Ten jim představil město Tábor, p...

Otevřít
1. den - Praha
1. května 2023

Po příletu 30. dubna se španělské děti se svými skvělými paní učitelkami Martou a Larou ubytovaly v centru Prahy, kde jsme si je vyzvedli a provedli je Pražským hradem. Po Zámeckých schodech jsme přes Malostranské náměstí došli až na Karlův most, Sta...